Indywidualne zajęcia jogi

Indywidualne Zajęcia Jogi dostosowane w pełni do kondycji, potrzeb oraz trybu życia osoby ćwiczącej. Jest to najbardziej bezpieczna i skuteczna forma ćwiczenia jogi. Oferujęmy profesjonalne zajęcia, poparte wieloletnim doświadczeniem nauczania; dojazd na miejsce dogodne dla klienta, pomoce do jogi ( m.in. maty,  klocki, paski);  zajęcia w godzinach nietypowych (bardzo wcześnie rano, wieczorem).

Warsztaty tematyczne

Warsztaty pogłębiające praktykę, specjalne przygotowane pod kątem wybranych celów kondycyjnych lub terapeutycznych. Formę i czas trwania warsztatów dopasujemy m.in. do wymagań grupy oraz założonego celu (warsztaty kilkugodzinne lub kilkudniowe, z dodatkową możliwością dostępu do masażu, odpowiedniego jedzenia wegetariańskiego, koncerty gongów itd.). Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób początkujących – uczymy się jak łatwo i skutecznie stosować pozycje jogi – jak i dla osób już ćwiczących – będzie to okazja do pogłębiania praktyki i doświadczenia.

Oddech i relaks

Zajęcia relaksacyjne pomagają odprężać się fizycznie oraz wyciszyć umysł z codziennego zgiełku myśli i zabiegania. Pokażę naukę prawidłowego oddychania oraz proste i bezpieczne techniki relaksacyjne, które pomogą uspokoić umysł i uwolnić napięcie z ciała.

 

 

 

Joga dla firm

Joga dla Firm w języku polskim lub angielskim, czyli odpowiednio dobrane ćwiczenia jogi dla osób pracujących za biurkiem, wykonywane przed, w trakcie lub po pracy. Zajęcia mogą potrwać od 30 do 60 minut, w wygodnym terminie, z użyciem pomocy do ćwiczeń dostarczonych na miejsce. Efektem jest nie tylko lepsza kondycja fizyczna, stała waga, mocny kręgosłup, ale także spokojny umysł, koncentracja i odwaga w stawianiu czoła nowym wyzwaniom nie tylko w pracy.

Joga dla kręgosłupa

Joga dla Kręgosłupa Bóle pleców to choroba cywilizacyjna naszych czasów, badania wykazują, że dotyczą aż 85% społeczeństwa. Główne przyczyny tego stanu rzeczy to siedzący tryb życia, stres, brak ruchu, nadwaga. Zajęcia Jogi dla Kręgosłupa pomagają znacząco zmniejszyć bóle pleców oraz kształtować wyprostowaną sylwetkę. Pracujemy nad poprawą ruchomości kręgosłupa, wzmocnieniem mięśni oraz kształtowaniem postaw przyjaznych kręgosłupowi. Niezwykle ważne podczas zajęć jest dostosowanie pozycji i ich zakresu ich wykonania do potrzeb, możliwości i ograniczeń danej osoby.

Joga dla sportowców

Coraz więcej sportowców włącza jogę do codziennego treningu w celu poprawy wyników sportowych. Praktyka jogi zwiększa ekonomizację energii, wytrzymałość psychiczną i fizyczną, poprawia pojemność płuc, skraca okres regeneracji i wzmacnia koncentrację. Ponadto joga rozwiązuje konkretne problemy, takie jak wytrenowanie poszczególnych grup mięśniowych lub rozwiązywanie problemów indywidualnych wynikających z budowy ciała, trybu życia, przeciążenia organizmu. Stworzymy odpowiednie dobrane sekwencje pozycji, które pozwolą sportowcom zrealizować kompleksowe sesje treningowe poprzez wszechstronną mobilizację ich umysłów i ciał.